Conferències FULBRIGHT 2022/23

El Departament d’Educació, en col·laboració amb el Consolat dels Estats Units, torna a reprendre les conferències i activitats dels estudiants i doctorats que tenen una beca Fulbright a Catalunya. Aquestes accions estan adreçades a l’alumnat de Batxillerat i 4t de l’ESO i segons la investigació que està desenvolupant el becat/da poden ser de temàtica ben diversa:

Ja que els becaris Fulbright normalment resideixen a Barcelona i rodalies i la majoria no tenen vehicle propi, un requisit per poder gaudir d’aquestes conferències serà que el centre educatiu sigui fàcilment accessible en transport públic.

Si esteu interessats/des en que el vostre alumnat rebi alguna de les xerrades, empleneu el següent formulari.