Commemoració DENIP22 i Webinar “L’enfocament restauratiu en l’àmbit familiar i comunitari””

El mes de gener se celebren dues dates importants vinculades amb la cultura de pau, el Dia Europeu de la  Mediació i el Dia Escolar de la NoViolència i la Pau (DENIP).

El Servei Escola i Família del Departament d’Educació us convida a connectar-vos al webinar DENIP 22 conviure per aprendre el proper 27 de gener a les 17.30h, amb la xerrada “L’enfocament restauratiu en l’àmbit familiar i comunitari” a càrrec de la Maria Helena Tolosa , i un recull de 4 experiències relacionades amb la promoció de la convivència des de diferents mirades. Per seguir l’acte, cliqueu aquest l’enllaç.

Per tal de promoure un model d’escola que té cura de les persones individualment i col·lectiva, s’ha creat l’espai Una Comunitat Restaurativa i Resilient, que dona recursos, entre d’altres per treballar la Comunicació NoViolenta i s’ha actualtizat la xarxa de centres per la convivència on es recullen els centres de referència en l’aplicació de mesures per a la gestió positiva del conflicte.