Cloenda programa “Fem ràdio” curs 2022-2023

Un any més el programa “Fem ràdio”, coordinat per l’equip ALIC de L’Hospitalet i Torre Barrina, s’ha realitzat gràcies a la participació de diferents escoles i insttuts de la ciutat.

Divendres 9 de juny, a la sessió de tancament del programa, vam poder compartir els productes creats per l’alumnat:  experiències viscudes, productes finals de temàtiques diverses i propostes de millora de cara al curs vinent. Vam fer un tastet de les produccions dels alumnes i vam enregistrar eslògans creats pels mestres i professors a l’estudi de ràdio amb el suport indispensable d’en Jordi Melich, per viure en viu i en directe, com a docents, també l’experiència.

Des de l’equip ALIC i Torre Barrina seguirem treballant per tirar endavant, el curs vinent, aquest programa. La ràdio és una eina comunicativa molt potent per poder parlar en català i, també, per descobrir el potencial d’aquest mitjà com a eina de comunicació,i gaudi. També serveix per despertar vocacions  professionals entre l’alumnat.

Gràcies a tots per la feina. Us hi esperem el proper curs!

Els centres que hi han participat durant el curs 2022-2023 han estat:

• Escola Folch i Torres, escola Frederic Mistral, escola Josep Janés, escola Lola Anglada, Escola Montessori, escola Màrius Torres, escola Menéndez i Pidal,  i escola Pep Ventura.
  • Institut Bisbe Berenguer, institut Eugeni d’Ors, institut Fontseré, ,institut Margarida Xirgu, institut Pere Lliscart, Institut Rubió i Ors, institut Santa Eulàlia.