CientífiKs en Joc

CientífiKs en Joc és un programa educatiu virtual del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya adreçat a l’alumnat de 5è de primària de les escoles de Catalunya.

En aquesta VI edició el tema central serà l’energia. Us proposem que desenvolupeu el videojoc braç a braç amb la vostra protagonista, que serà una científica catalana en actiu. Qui millor que ella per explicar-vos la seva vida i la ciència amb la qual treballa?

Les sessions informatives telemàtiques tindran lloc el 9 de setembre i el 20 de setembre. Us podeu inscriure-hi a través d’aquest enllaç.

Per a més informació consulteu el següent enllaç.

Si hi esteu interessades a participar en la VI edició de CientífiKs en Joc envieu un correu a projectes@nusos.coop o a través d’aquest formulari de contacte.

Tanmateix, per formalitzar la vostra inscripció, cal que envieu aquest document d’inscripció a l’adreça electrònica esmentada, a través de la qual també rebreu la confirmació de la vostra inscripció.