8th Acting together a Primària

Aquesta activitat de dinamització en llengua anglesa sorgeix del seminari Anglès a infantil i primària: intercanvi d’experiències. L’objectiu principal d’aquesta activitat és l’impuls de la comunicació oral en llengua anglesa, encara que també permet desenvolupar moltes altres habilitats i competències.

Durant tot el curs les escoles preparen aquesta activitat, que culmina al tercer trimestre amb la posada en escena de l’obra triada. Cal triar l’obra, aprendre el guió, les cançons, preparar el vestuari i l’escenari, i practicar; en alguns casos els alumnes també han elaborat el guió de l’obra de manera col·laborativa.

Fa anys que es ve realitzant a l’Hospitalet de manera presencial, però la situació sanitària ha forçat que per segon cop s’hagi celebrat de manera virtual. Aquest any, per fer que la sessió de visualització fos més dinàmica, cada escola ha elaborat unes preguntes de comprensió i des del seminari s’han creat uns qüestionaris de valoració perquè els propis alumnes puguin donar retroacció als companys de les altres escoles.

Agraïm a les persones organitzadores de cada centre el seu esforç i dedicació per fer obres originals, creatives i inclusives. Good Job!!!!!