Acting together a Primària 2023

L’Acting Together ha tornat a l’escenari!!!

En aquesta edició han participat 5 escoles de la ciutat, amb obres ben diverses, des de contes clàssics a obres de creació pròpia. Consulteu el programa en aquest enllaç.

Durant tot el curs les escoles han preparat aquesta activitat, triant l’obra, aprenent el guió, les cançons, preparant el vestuari i l’escenari, i practicant; en alguns casos els alumnes també han elaborat el guió de l’obra de manera col·laborativa.

Des del CRP, agraïm a les persones organitzadores de cada centre el seu esforç i dedicació per fer obres originals, creatives i inclusives. Congratulations!!!!!

En aquesta edició s’ha mantingut l’espai virtual d’on pengen els “quiz”, qüestionaris on cada escola posa a prova l’atenció del públic, i els “feedback”, qüestionaris per donar retroacció entre els grups participants.