Acte de llançament del programa experimental FAIG. “Fent per aprendre imaginant globalment”

FAIG és un programa experimental d’innovació que impulsa el desenvolupament de Projectes d’Aprenentatge amb Sentit, vinculats als desafiaments de les persones i el planeta, amb el propòsit que infants i joves, esdevinguin persones crítiques, participatives i transformadores del seu entorn.
FAIG és una oportunitat per crear entorns d’aprenentatge amb sentit, on posar l’alumnat al centre, sentint la seva veu per a crear un món millor on viure i conviure. Durant el curs 2022-2023, trenta-cinc escoles, instituts i instituts escola de tota Catalunya formen una primera xarxa de centres pilot del programa FAIG, que en el curs 2023-2024 s’ampliarà a 150 centres. Aquest programa pretén impulsar canvis profunds en el sistema, on la tecnologia al servei de l’educació posi el focus en les persones i les col·laboracions amb la comunitat.

A l’acte de presentació, es donarà a conèixer el programa FAIG a tots aquells centres que estiguin interessats a participar-hi, així com a totes aquelles persones que estiguin interessades a col·laborar-hi. Paral·lelament a l’acte, s’oferirà un taller “maker” en l’espai FAIGLab, annex a l’auditori, dirigit a l’alumnat assistent a l’acte.

És imprescindible confirmar assistència a l’acte mitjançant el formulari d’inscripció. Inscriu-te!

Us hi esperem i comptem amb totes i tots vosaltres!

• Lloc: Fàbrica de creació Fabra i Coats. Carrer de Sant Adrià, 20. 08030 Barcelona
  • Data: Dijous 9 de març de 2023, des de les 17:00 fins les 19:30

L’acte es retransmetrà en directe.