23es Jornades Científiques i Tecnològiques

L’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat convoca les 23es Jornades Científiques i Tecnològiques de Batxillerat de l’Hospitalet, un concurs per fomentar la creativitat científica i tecnològica i l’actitud de recerca i innovació de l’alumnat dels centres d’ensenyament secundari de l’Hospitalet ( Batxillerat).

Poden participar en aquest concurs estudiants de Batxillerat, a títol individual o en equip, dels centres d’ensenyament secundari públics i concertats de l’Hospitalet, presentant el Treball de Recerca que han realitzat durant el curs 2022-2023, i que haurà de ser tutoritzat per un professor o professora.

Els treballs els han de presentar les direccions i/o tutors/es dels centres educatius de l’Hospitalet en representació de l’alumnat.

El treball original s’ha de presentar a través de la Seu electrònica municipal seguint l’enllaç del tràmit Concurs ‘Jornades Científiques i Tecnològiques de Batxillerat de l’Hospitalet de Llobregat’.

El termini de presentació dels treballs finalitza el 28 d’abril del 2023.

Els treballs que es presentin han de tractar sobre qualsevol d’aquests àmbits temàtics:

1. Àmbit de ciutat: per a treballs destinats exclusivament a un major coneixement de la ciutat de l’Hospitalet en qualsevol de les seves vessants.
  2. Àmbit d’igualtat: per a treballs destinats a fomentar la cultura de la igualtat de gènere com un valor fonamental en l’educació.
  3. Àmbit de sostenibilitatper a treballs relacionats amb qüestions ambientals com el canvi climàtic, el cicle de l’aigua, la biodiversitat, la prevenció de residus, la contaminació o bé l’eficiència energètica.
  4. Àmbit experimental: per a treballs de ciències experimentals, naturals i matemàtiques, etc.
  5. Àmbit tecnològicper a treballs de tecnologia, robòtica, electrotècnia, etc.
  6. Àmbit d’expressió: per a treballs de llenguatge i llengua, educació visual i plàstica, música, educació física, comunicació, informació, etc.
  7. Àmbit social: per a treballs d’història, geografia, economia, sociologia, formació i orientació laboral, antropologia, filosofia, història de la ciència i la tècnica, educació de valors, emprenedoria etc…