22enes Jornades Cientifiques i Tecnològiques

L’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat convoca les 22es Jornades Científiques i Tecnològiques de Batxillerat de l’Hospitalet, un concurs per fomentar la creativitat científica i tecnològica i l’actitud de recerca i innovació de l’alumnat dels centres d’ensenyament secundari de l’Hospitalet ( Batxillerat).

Poden participar en aquest concurs estudiants de Batxillerat, a títol individual o en equip, dels centres d’ensenyament secundari públics i concertats de l’Hospitalet, presentant el Treball de Recerca que han realitzat durant el curs 2021-2022, i que haurà de ser tutoritzat per un professor o professora.

Els treballs els han de presentar les direccions i/o tutors/es dels centres educatius de l’Hospitalet en representació de l’alumnat.

El treball original s’ha de presentar a través de la Seu electrònica municipal seguint l’enllaç del tràmit Concurs ‘Jornades Científiques i Tecnològiques de Batxillerat de l’Hospitalet de Llobregat’. El termini de presentació dels treballs finalitza el 21 d’abril del 2022.

Bases:

+ info