#100tífiques 2024

100tífiques 2022 | Servei Educatiu del Segrià

Ja ha començat el període d’inscripció a la campanya de #100tífiques que tindrà lloc divendres 7 de febrer de 2024 per celebrar el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència (11 de febrer).

Aquesta edició inclou dos grans esdeveniments o activitats que tindran lloc els dies següents:

• 1 de febrer. Acte de trobada de les #100tífiques del sistema públic i privat
  • 7 de febrer. Xerrades simultànies de les #100tífiques a centres escolars de tot Catalunya (alumnes de 6è de primària i 1r d’ESO), presencials o virtuals

Per sol·licitar la xerrada al centre educatiu, presencial o virtual, d’una científica, caldrà omplir la següent inscripció.

Activitat adreçada a l’alumnat de sisè de primària i de primer d’ESO de totes les escoles i instituts de Catalunya. Els Instituts Escola (IE) poden demanar dues científiques, una per 6è de primària i una altra per 1r de l’ESO.

També s’oferiran formacions a #100tífiques i docents per a preparar les xerrades simultànies del 7 de febrer.

ÚLTIMA HORA

Si encara no teniu científica, us podeu connectar el dimecres dia 7 a partir de les 9 h del matí a les xerrades que oferirem en streaming. Consulteu la graella següent:

9.00 h
 La dona i la indústria farmacèutica  María Luz Rodríguez
9.45 h
 Todas podemos ser 100tíficas  Elena Díaz
10.45 h
 Mi viaje hasta la ingeniería  Cintia Pérez
14 de febrer
12.15 h
 Ciència dins i fora del laboratori: un viatge pel micromón cel·lular  Silvia Benito

Podeu trobar més informació a 100tífiques