#100tífiques: 10 de febrer de 2023

Xerrades simultànies de les #100tífiques a centres escolars de tot Catalunya (alumnes de 6è de primària i 1r d’ESO), presencials o virtuals

*PODEU TROBAR TOTA LA XERRADA QUE ES VA FER EN AQUEST ENLLAÇ

Obert el període d’inscripció de la campanya de #100tífiques que tindrà lloc divendres 10 de febrer per celebrar el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència.

Per sol·licitar la xerrada, presencial o virtual, d’una científica, caldrà omplir la següent inscripció  abans del dijous 22 de desembre.

Activitat adreçada a l’alumnat de sisè de primària i de primer d’ESO de totes les escoles i instituts de Catalunya. Els Instituts Escola (IE) poden demanar dues científiques, una per 6è de primària i una altra per 1r de l’ESO.

Novetat d’enguany: aquest curs s’incorporen també formacions per a docents, el professorat pot fer una activitat formativa associada a l’activitat (tres sessions virtuals i feina personal i d’aula). Aquesta formació està certificada pel Departament d’educació.

Aquestes seran en format online en els següents dies i horaris:

• Sessió 1: informació sobre el programa #100tífiques – 12 gener de 17h a 18 h
  • Sessió 2: Preparació de la visita de la investigadora – 19 gener de 17 a 19 h
  • Sessió 3: Eines per treballar a l’aula: Dones a la ciència i contribució professional en l’àmbit científic-tecnològic – 26 gener de 17 a 19 h
  • Sessió 4: Revisió i tancament – 2 març de 17 a 19 h

Es farà arribar l’enllaç de la formació als i les docents dels centres que s’hagin inscrit a #100tífiques.

Podeu trobar més informació a 100tífiques

Si teniu algun dubte o consulta:  programasteam@xtec.cat