El passat dimarts 11 de març, dins del marc del seminari d’Intercanvi 0-6, la Biblioteca el Carmel – Juan Marsé ens va obrir les portes per explicar-nos el seu projecte, les activitats, serveis i l’itinerari de visites escolars que ofereixen, a més de mostrar-nos el nou espai STEAM.
En aquesta sessió la Glòria Nicolau, bibliotecària guia i referent del PLAMIB al Servei Educatiu d’Horta-Guinardó, va compartir diferents tipologies textuals de llibres per a la petita infància i va mostrar i recomanar una selecció de llibres per alumnes de 0 a 6 anys. Les participants del seminari van tenir temps per remenar, mirar i agafar en préstec els llibres exposats.
Volem agrair a la Virgínia Fusté, directora de la Biblioteca, i a la Lali Castellà, bibliotecària a l’àrea d’infantil, la seva implicació i col·laboració en aquesta trobada.




