VI Simposi per a docents d’ESenRED

Ja està oberta la inscripció al VI Simposi per a docents d’ESenRED que tindrà lloc entre els dies 2, 3, 4 i 5 de desembre en format virtual. Com sabeu, el Simposi està organitzat per la xarxa estatal ESenRED de la qual formem part com a XESC (Xarxa d’escoles per a la sostenibilitat de Catalunya).

En aquesta ocasió la temàtica del Simposi serà l’Educació Ecosocial. Per saber una mica més sobre l’educació ecosocial,  us enllacem aquest document explicatiu.

Aquí teniu la plataforma del Simposi i el programa. Hi haurà activitats en directe per la tarda, amb xerrades d’experts i taules rodones de pràctiques educatives d’èxit en temàtica ecosocial de centres de la resta de l’estat espanyol que treballen en l’educació per a la sostenibilitat.

INSCRIPCIÓ: Teniu dues opcions:

• Inscriure-us i participar assistint a aquestes sessions i visitant els estands de les 14 xarxes estatals que disposaran de recursos, materials i pràctiques educatives d’èxit. Quan us preguntin de quina xarxa local sou heu de posar XESC (XARXA D’ESCOLES PER A LA SOSTENIBILITAT DE CATALUNYA). El termini màxim de la inscripció és el 30 de novembre. Enllaç Inscripció.
  • Inscriure-us i presentar una Bona pràctica d’Educació Ecosocial. Si voleu que la vostra pràctica estigui exposada a l’estand de Catalunya (XESC), cal que la feu arribar a escolesverdes.tes@gencat.cat abans del 20 de novembre. AQUÍ teniu el formulari que heu d’emplenar per a poder presentar aquesta bona pràctica.