XXXV Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya

De l’1 al 14 d’abril de 2019 tindrà lloc el tradicional Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya, que enguany arriba a la 35ena edició, i de nou la ciutat de Mollerussa acollirà l’activitat al Centre cultural i teatre L’Amistat.

Per aconseguir que les visites a l’exposició siguin tranquil·les, hi haurà un nombre limitat de persones admeses a l’interior del Saló. Per tant, és imprescindible que les escoles concertin el dia i l’hora de la seva visita trucant al CRP del Pla d’Urgell (tel. 973 60 48 99) del 6 al 14 de març de 2019, de 9 a 13 o de 15 a 17 hores.

Un any més, en el marc del Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya (Mollerussa) s’organitza una jornada dedicada a la lectura i, aquesta en particular, a la poesia. Sota el títol La poesia envers l’escola: mirades i experiències on es pretén apropar la poesia a l’alumnat des dels centres educatius. La data de la trobada és el dissabte, 6 d’abril de 2019, al Teatre l’Amistat de Mollerussa, en horari de 9.00 a 14.00 h. Podeu accedir a la inscripció mitjançant aquest enllaç de l’11 de març al 4 d’abril de 2019.

Coneixerem diferents propostes de llibres de poesia adreçats a alumnat d’infantil, primària i secundària i es parlarà d’alguns criteris de selecció que podem tenir en compte. Comptarem amb la participació de diverses escoles del Pla d’Urgell que ens explicaran una acció conjunta i l’Institut La Garrotxa ens mostrarà un projecte de vídeo poesia.

La jornada acabarà amb un espectacle poètic a càrrec de Meritxell Gené.

Us adjuntem l’enllaç al programa (on trobareu l’enllaç a inscripció):