Jornada Final. 2a Edició d’Eduhack

Més de 62 centres educatius450 docents i 5800 alumnes han pilotat durant aquest curs les experiències educatives sorgides de la 2a edició d’EduHack, el procés de co-creació de mSchools que connecta, inspira i ofereix eines a directors i docents d’avui per dissenyar nous models d’ensenyament i aprenentatge incorporant la tecnologia digital i el Design Thinking.

L’Espai Bital de Barcelona reunirà l’11 de juliol a tots els Eduhackers en una fira on podràs explorar aquestes propostes educatives que inclouen realitat virtual, gamificació, georeferenciació, i molt més.

Vine i descobreix projectes que el teu centre pot implementar a l’aula!

Tens temps d’inscriure’t fins al 5 de juliol. Inscripció