Maleta “Parlem?”

Ja teniu disponible en préstec al CRP la maleta “Parlem?”  formada pels següents  dispositius pensats per gravar i escoltar la veu: Comunicador àlbum de fotos, caixes parlants i mural interactiu. Tots tres serveixen per treballar la comunicació oral i són aplicables a qualsevol àmbit, nivell i necessitat educativa. ACTIVITATS

Comunicador àlbum de fotos

Aquest àlbum donarà vida a les teves imatges. Inseriu les vostres fotos a les bosses transparents i després enregistreu un missatge independent a cada pàgina. Grava la veu, la música o els efectes de so per millorar les teves fotografies amb 2 hores de temps total de gravació,. Cada fotografia té una banda sonora. Pots descriure una escena, la música i l’atmosfera o els efectes sonors d’un esdeveniment especial. Aquest àlbum provocarà una història i iniciarà converses meravelloses.

Material adreçat a l’alumnat a partir de 3 anys.

Caixes parlants

Les caixes parlants us permeten gravar missatges de fins a 10 segons. Els missatges es reprodueixen quan s’obre la caixa, així que són ideals per jugar a descobrir què conté la caixa a partir del dibuix de la tapa o d’un objecte amagat dins la caixa. Les caixes tenen una superfície tipus pissarra blanca, de manera que el dibuix es pot esborrar fàcilment amb un drap. També compta amb un tancament magnètic per evitar que la tapa es faci malbé. Objectius:

• Fomentar la capacitat de parlar i escoltar.
  • Enriquir la comunicació i el llenguatge

Material adreçat a l’alumnat a partir de 3 anys.

Mural interactiu

Mural interactiu de paret que es pot utilitzar a l’interior o a l’exterior.  Adreçat al professorat i alumnat de 3 a 11 anys. El recurs perfecte per a l’aula transversal i fàcil d’utilitzar tant per als nens com per als professors. Els enregistraments es realitzen simplement prement el botó verd de la butxaca i gravant-lo a la caixa negra de la part superior; un simple interruptor que es mou d’un registre a un altre, us permetrà reproduir el missatge prement de nou el botó verd. Podeu gravar una i altra vegada amb tantes preguntes com vulgueu. Podeu fer una pregunta sobre què hi ha a la butxaca, respondre una pregunta a la butxaca o deixar una descripció. Col·loqueu targetes, objectes o dibuixos dins de les 30 butxaques i registreu un missatge de 30 segons per a cadascun. Algunes idees d’ús: descripcions, diàlegs,  sumes de matemàtiques, identificació de formes, alfabet, guions guionistes, horaris visuals, qüestionaris d’assignatures, línies de temps, gràfics d’emocions, regles de classe, estrella de la setmana, cançons infantils, instruments musicals, persones famoses i molt més.