Maig 2016

Pla de Formació de Zona

En el següent enllaç podreu trobar tota la informació sobre el Pla de Formació de Zona del curs 16/17.

XXVI Premi literari de les Garrigues

El proper 8 de maig es lliuraran els premis als centres participants i als alumnes guanyadors del XXVI premi literari de les Garrigues.

Lloc: Casal Poliesportiu de l’Albi

Hora: a les 12 del migdia

Imatges

2n English Day a les Garrigues

Es tracta d’una jornada d’immersió en l’ús de la llengua i en la manera de fer i viure la cultura anglesa.

Destinataris: alumnat del nivell de 6è i CS de les ZERs dels centres de les Garrigues.

Data: 12 de maig de 2016

Lloc: Pavelló Francesc Macià i Pavelló de l’oli de les Borges Blanques

Horari: de 10 a 15:30 hores

Imatges

IV Jornada de biblioteques escolars

Trobada per treballar la lectura i l’escriptura a partir del PCL Pinotxo. adreçada  a tot el professorat  i bibliotecaris.

Lloc: Edifici Polivalent UdL.
Data: 21 de maig de 2016

Inscripció

II Jornada d’intercanvi d’experiències. Termòmetre lingüístic

La jornada està dissenyada en dos blocs de presentacions d’experiències simultànies a càrrec d’escoles de diverses procedències i característiques, totes elles participants en el projecte TL-MELvives.

Lloc: Sala Regsega de Tàrrega.
Data: 21 de maig de 2016

Inscripció