Lliurament de Premis XI Concurs dels Jocs Florals Escolars. Recull fotogràfic

El dia 15 de maig va tenir lloc el lliurament dels premis de la fase territorial del XI Concurs dels Jocs Florals Escolars que organitza els Serveis Educatius del Departament d’Educació a Lleida a la Sala Alfred Perenya de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Lleida.

L’alumnat de la comarca seleccionat com a guanyador pel jurat territorial de Lleida va estar el següent:

• Categoria A1– Cicle inicial d’educació primària, prosa.
    El Jurat ha decidit atorgar el premi a l’escrit titulat La maduixa i la Vali presentat amb el pseudònim “Arrels” que correspon al grup d’alumnes Hind Belhak Salmi, Afnan Jbari, Ariana Guiu Voronkina, Gal·la Reinaldos Pes i Jana Reinaldos Pes, del centre ESC de la Granadella de La Granadella.
  • Categoria C1- Cicle superior d’educació primària, prosa.
    El Jurat ha decidit atorgar el premi a l’escrit titulat Un canvi de vida presentat amb el pseudònim “Bella” que correspon al grup d’alumnes Mariona Vidal Escuer, Ana Amelia Estrella Torrents i Núria Roigé Tost del centre ESC Els Set Focs de Bellaguarda.
  • Categoria C2- Cicle superior d’educació primària, poesia.
    El Jurat ha decidit atorgar el premi a l’escrit titulat Puigmal presentat amb el pseudònim “King Kong” que correspon a l’alumna Mariona Vidal Escuer del centre ESC Els Set Focs de Bellaguarda.
  • Categoria F1- Primer i segon curs d’educació secundària obligatòria, prosa.
    El Jurat ha decidit atorgar el premi a l’escrit titulat El diari de la Laila presentat amb el pseudònim “MZH” que correspon a l’alumna Marwa Zagdane Halhoul del centre INS Josep Vallverdú de les Borges Blanques.
  • Categoria F2- Primer i segon curs d’educació secundària obligatòria, poesia.
    El Jurat ha decidit atorgar un accèssit a l’escrit titulat La trompeta presentat amb el pseudònim “El rei del mewing” que correspon a l’alumne Jordi Cabús Bresolí del centre INS Josep Vallverdú de les Borges Blanques.
  • Categoria G1- Tercer i quart curs d’educació secundària obligatòria, prosa.
    El Jurat ha decidit atorgar el premi a l’escrit titulat Preservem la cultura de la terra presentat amb el pseudònim “Lluís Miró” que correspon a l’alumne Roger Sans Miró del centre INS Josep Vallverdú de les Borges Blanques.

Enhorabona als guardonats!!

El veredicte del jurat i el lliurament de guardons es durà a terme el dissabte 8 de juny de 2024, a les 12 hores. Més endavant, es comunicarà el lloc del certamen.

Els treballs guardonats es penjaran al web de la XTEC.

Compartim el recull fotogràfic de l’Acte de lliurament de premis de l’XI Edició dels Jocs Florals Escolars del proppassat dia 15 de maig.