La màgia de l’animació

Maleta pedagògica sobre cinema editada per la Filmoteca de Catalunya i el Museu del Cinema de Girona que permet treballar el cinema a l’aula amb l’alumnat,  experimentant què és i com es fa el cinema, i integrar la cultura cinematogràfica en el currículum educatiu.

La maleta està pensada per ser utilitzades de manera autònoma pels mestres i professat, i per això inclou una guia didàctica i diferents objectes, recursos i aparells que permeten organitzar les activitats de la maleta.

Adreçat a tot l’alumnat a partir de cicle mitjà de primària

Contingut de la maleta: 1 zoòtrop, 1 praxinoscopi, 1 fenaquistoscopi, 1 Cine NIC, 3 bandes de zoòtrop, 4 bandes de praxinoscopi, 2 pel·lícules cine NIC, 2 discos fenaquistoscopi, 4 foliscopis, 5 taumàtrops, 1 guia didàctica, llapis de memòria amb powerpoint amb imatges de suport per a treballar a l’aula i plantilles per a fer bandes de cada aparell.