Full informatiu setembre 2023

SETEMBRE  – Any  2023 – curs 23/24

FULL INFORMATIU

Bon inici de curs

L’equip de professionals de SE de les Garrigues us desitja un bon inici de curs 2023-24 i recorda que us oferim el nostre suport en totes aquelles activitats, gestions, materials i assessorament que pugueu necessitar per la vostra tasca docent.

Nou horari d’atenció al públic al SE de les Garrigues

Matí: de 10h a 14h

Tarda: de 16h a 17:30h

Divendres tarda TANCAT

Recursos en préstec

En el següent enllaç podeu trobar tot el material que tenim en préstec per aquest curs 23-24.

Farem el préstec en 4 períodes diferents:

1r torn: Del 3 d’octubre al 30 de novembre

2n torn: Del 4 de desembre al  15 de febrer

3r torn: Del 19 de febrer a l’11 d’abril

4t torn: Del 15 d’abril a final de curs

Important: Des de les direccions dels centres es farà la demanda general de tot el material demandat pels docents del centre, abans del 27 de setembre de 2023, indicant el període de preferència.

Pla de dinàmica

En breu us farem arribar el Pla de dinàmica amb les activitats proposades pel curs 23/24

Inscripcions a la web del CRP

Ja us podeu inscriure a la web del CRP de Les Garrigues per mantenir-vos al dia de totes les notícies que es van publicant . Ho podeu fer des de la portada de la nostra web.

Agenda

Podeu consultar tots els esdeveniments de la comarca a l’agenda de la nostra web.

Oferta formativa del primer quadrimestre curs 2023-2024

Ja podeu consultar les activitats del Pla de Formació de Zona de les Garrigues del primer torn del curs 2023-24. Inscripcions obertes del  8 al 24 de setembre.  Adjudicacions: 9 d’octubre. Inici de les activitats el 13 d’octubre.

Oferta formativa Escoles Rurals dels ST Lleida

9005070509  Aprenem a l’escola rural

9005080509 Aprenem a l’escola rural

Formació per docents i tallers per alumnat: Petits Talents Científics

Des de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FRCI) es duu a terme el programa “Petits Talents Científics”

Associada a aquesta iniciativa es vinculen dues activitats:

– Formació online per als docents que imparteixen classes relacionades amb l’àrea de medi natural, social i cultural, sobre el cos humà.

– Congrés Infantil  (maig) al Caixaforum de Lleida amb tallers per a l’alumnat d’infantil i primària.

Inscripcions obertes del 17 d’octubre al 12 de desembre. Més informació

Seminari del Programa de Suport Vital als centres docents

Aquest curs s’ofereix el Seminari del Programa de Suport Vital als centres docents que consta de 12 h presencials i 8 h de treball autònom. Les 12 hores presencials es realitzaran en 4 dies amb sessions de 3 hores de durada. En aquest seminari podran assistir tots els docents que estiguin aplicant el programa a la seva escola o institut.

Us hi podeu inscriure clicant al següent enllaç del 8 al 24 de setembre.

Formació de matemàtiques CREAMAT

• Els NIM, Nodes d’Impuls matemàtic, que s’ofereixen vinculats a un CRP de cada Servei Territorial, i que tenen dues parts diferenciades: Tres conferències-taller presencials, obertes als inscrits però a les que poden assistir altres docents interessats, i l’activitat de pràctica docent compartida que es farà en grups reduïts.
  • Els ARAMAT per primària que tornen amb noves activitats. Se n’ofereixen a tot el territori.
  • Els TALLERS en centre de matemàtiques a secundària, als que hi podran participar equips de docents de matemàtiques de 2 o 3 centres propers.

Primer curs de la formació per als centres que volen sumar-se a la Xarxa Escoles Verdes.

S’ofereix el primer curs de la formació per als equips de centres que volen sumar-se a la Xarxa Escoles Verdes. Inscripcions obertes fins al 24 de setembre.

Autors a les Aules

Autors a les Aules és una activitat del programa Lletres a les aules que promociona la literatura catalana i el foment de la lectura en l’àmbit de l’ensenyament primari, secundari organitzada per la ILC i el Departament d’Educació.

Aquesta activitat permet a l’alumnat lector entrar en contacte directe amb els escriptors i escriptores i establir-hi un diàleg al voltant dels seus llibres de creació i d’altres temes relacionats amb el fet literari com l’ofici d’escriure, el procés de creació, el món editorial, etc.

Inscripcions obertes de l’1 de setembre al 31 d’octubre.

Més informació

Setmana BIO

Obertes les inscripcions per organitzar activitats dins el marc de la Setmana Bio a l’escola, que tindrà lloc del 14 al 22 d’octubre del 2023. La Setmana Bio a l’escola és una proposta que forma part de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica, amb els mateixos objectius de promocionar i donar a conèixer el sistema de producció i alimentació ecològica, concretament entre les persones de la comunitat educativa.

Podeu trobar més informació aquí.

Setmana Europea de la Mobilitat (SEM)

Entre el 16 i el 22 de setembre se celebra, cada any, la Setmana Europea de la Mobilitat (SEM). El Departament impulsa la participació en la convocatòria d’aquesta campanya. El tema escollit per la Comissió Europea per a aquest any és ‘Eficiència energètica’ i el lema és ‘Combina i mou-te!’