Formació per docents i tallers per alumnat: Petits Talents Científics

Des de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FRCI) es duu a terme el programa “Petits Talents Científics”

Associada a aquesta iniciativa es vinculen dues activitats:

– Formació online per als docents que imparteixen classes relacionades amb l’àrea de medi natural, social i cultural, sobre el cos humà. La durada és de 7 sessions durant el mes d’octubre i novembre. L’objectiu final és implicar els alumnes en investigacions autèntiques sobre problemes relacionats amb el funcionament del cos humà. El curs donarà estratègies i recursos perquè els mestres que hi participin puguin dissenyar i portar a terme itineraris d’investigació amb els seu alumnat en l’àmbit temàtic del cos humà. Els projectes presentats seran assessorats pels formadors del curs i es preveu que puguin ser presentats en un congrés infantil on es comparteixin les investigacions realitzades.

Trobareu tota la informació en el següent enllaç, en el qual també podeu fer la inscripció del 17d’octubre al 12 de desembre.

– Congrés Infantil  (maig) al Caixaforum de Lleida amb tallers per a l’alumnat d’infantil i primària. Tot el professorat participant en el curs i el seu alumnat que hagi implementat les activitats a l’aula podrà assistir al congrés. El transport a Lleida serà gratuït per a professorat i alumnat.

Us animem a formar part d’aquest programa, participant en la formació i en el congrés