Full informatiu Novembre 2023

FULL INFORMATIU

Recursos en préstec

Fi del 1r torn: 30 de novembre

En el següent enllaç podeu trobar tot el material que tenim en préstec per aquest curs 23-24.

Materials disponibles per torns

Novetat: Kit meteorologia

Ja tenim disponible al CRP el nou kit de meteorologia. Aquest Kit està format per: Anemòmetre, pluviòmetre, termòmetre i centre meteorològic.

Adreçat a l’alumnat de primària i secundària

Novetat: Kit d’experimentació Electrokit 198 experiments

Ja està disponible al CRP el Kit d’experimentació Electrokit 198 experiments. Amb aquest kit es podrà dur a terme els primers passos en el món de l’electrònica.

Adreçat a alumnat de CM i CS de primària i primer cicle de l’ESO

Més informació.

Novetat: Kit d’energies renovables

Ja tenim disponible al CRP el Kit d’energies renovables. Es tracta concretament de dos kits:

• Kit per investigar i comprendre l’energia solar, hidràulica i eòlica.
  • Kit per a experimentar amb les energies renovables.

Adreçat a alumnat de primària i secundària

14è Premi de Pintura Mas Blanch i Jové

El Celler Mas Blanch i Jové de la Pobla de Cérvoles convoca el XIV concurs de pintura per als escolars de les Garrigues.

Termini per presentar les obres al Celler Mas Blanch i Jové o Consell Comarcal: 17 de novembre.

Imatges de la XVII Trobada de Llars d’Infants

Ja podeu veure les imatges de la XVII Trobada de Llars d’Infants que va tenir lloc el passat dia 28 d’octubre.

Convocatòria Ecoinnovació de la Fundació Endesa

Amb aquesta convocatòria, animem a participar a docents i estudiants d’Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat i Formació Professional de Grau Mitjà de Catalunya a desenvolupar un projecte relacionat amb la protecció i conservació de la biodiversitat.

Pràctiques Educatives de Referència

Oberta la convocatòria per al reconeixement de pràctiques educatives de referència d’innovació pedagògica consolidades i vinculades al projecte educatiu de centre i que evidencien una millora educativa.

Termini: del 20 d’octubre al 15 de desembre

Programes escolars de fruites, hortalisses i de llet. Curs 2023-24

S’ha publicat la Resolució  ACC/3312/2023, de 20 de juliol, en el que s’obre el termini de sol·licitud de participació dels centres educatius en els programes escolars de fruites, verdures i llet, dins dels programes escolars per al curs 2023-24. Fi termini inscripció: 3 de novembre.

CanSat

CanSat és una competició internacional, iniciativa de l’Agència Espacial Europea, que convida a grups d’estudiants d’educació secundària de tota Europa a dissenyar, construir i llançar un mini satèl·lit. Adreçat a estudiants entre 14 i 19 anys. Inscripció a la formació (inici el 14 de novembre). Inscripció al concurs (abans del 24 de novembre)

Dia de la ciència a les escoles

Difusió de 4 vídeos per l’alumnat de 3r i 4t d’ESO el dia 15 de novembre.

Finalitat principal: Foment de les vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat, a partir d’apropar els i les científiques als instituts.

Destinataris: Alumnat de 3r i 4t d’ESO als instituts

XV setmana Europea de la prevenció de residus i no t’emboliquis

Del 18 al 26 de novembre es celebra la XV setmana Europea de la prevenció de residus i no t’emboliquis.

Dia del pijama a les escoles

Des del Servei d’Acolliments Familiars de Lleida, es demana la vostra col·laboració de cara a la celebració del Dia del Pijama a les escoles. Aquest any tindrà lloc el dilluns dia 20 de novembre (dia en què es va aprovar la Convenció dels Drets de la Infància).

Més informació

Recertificació d’instructor/a en Suport Vital

Adreçat als docents que van fet el curs d’iniciació en SVE en passades edicions: El Consell Català de Ressuscitació determina la necessitat de recertificar la vostra acreditació. Data de la Trobada: CRP del Segrià el 30 de novembre de 17h a 21h.