Full informatiu febrer 2024

FEBRER – Any  2024 – curs 23/24

FULL INFORMATIU

Novetat: KAPLA

Al CRP de les Garrigues disposem d’un nou material.  KAPLA és un joc de construcció basat en tauletes idèntiques, un material d’alta qualitat i d’infinites possibilitats constructives.

XXIV Pla comarcal de suport a l’educació.

En el següent enllaç podeu trobar totes les actuacions incloses dins del XXIV Pla comarcal de suport a l’educació.

Recursos en préstec

Fi del 2n torn: 15 de febrer

Inici 3r torn: 19 de febrer

En el següent enllaç podeu trobar tot el material que tenim en préstec per aquest curs 23-24.

Materials disponibles per torns

Conferència: Com treballar el TEA a l’aula

El proper dia 27 de febrer de 2024 de 17:30 h a 19:30 h es durà a terme la conferència: Com treballar el TEA a l’aula a càrrec de Pilar Pàmies a la Sala Maria Lois de les Borges Blanques.

Us podeu inscriure trucant al CRP (973 14 21 23) o enviant un correu a crp-garrigues indicant el nom, cognoms, DNI i correu electrònic.

Teatre en anglès ESO: Jekyll

El proper divendres 1 de març es durà a terme la representació de l’obra “Jekyll” adreçada a l’alumnat d’ESO de la comarca al pavelló de l’oli de les Borges Blanques.

Trobada pedagògica: Un recurs digital per a cada situació en l’educació musical

El proper dia 2 de març de 2024 de 9:30 h a 13:30 h tindrà lloc la trobada pedagògica: Un recurs digital per a cada situació adreçada al professorat de música a càrrec d’Eduard Masdeu al CEI de les Borges Blanques.

Ja podeu consultar les  bases del 34è Premi Literari de les Garrigues 2024. El termini per entregar les obres és el 19 de març.

Pla de Formació de Zona 2n torn

5 de febrer: Inici de les activitats

11a Edició de la Campanya Let’s Clean Up Europe

El proper 8 de febrer de 2024 s’ inicia el registre d’inscripcions a la 11a edició de la Campanya Let’s Clean Up Europe! i s’organitzen 2 seminaris en línia per presentar experiències. Un d’ells està adreçat específicament a institucions educatives.

XX Certamen Lectura en Veu Alta. Semifinal a les Garrigues

La data límit per fer-nos arribar al CRP el nom del representant de cada categoria és el 29 de febrer de 2024. Heu d’enviar el nom dels lectors i lectores que us representen per mitjà d’aquest formulari.

Podeu consultar tota la informació del certamen al següent enllaç

XIII CONCURS ESCOLAR COMIC BARCELONA

En el marc de la 42a edició de Comic Barcelona, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, convoca el XIII Concurs Escolar Comic Barcelona adreçat a Cicle mitjà i cicle superior d’educació primària i ESO.

El període de lliurament dels treballs és del 29 de gener al 25 de febrer de 2024.

6a edició de #100tífiques

Apunta’t a la 6a edició de #100tífiques. Enguany celebrem el nostre dia el dimecres 7 de febrer del 2024.

Un any més, la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), en col·laboració amb el Departament d’Educació, et conviden a participar al programa #100tífiques, per tal d’inspirar nens i nenes i fomentar la passió per la ciència a les aules. Inscriu-t’hi abans del 12 de gener de 2024.

Dates de les formacions: 11, 18 i 25 de gener, 7 de febrer i 7 de març

De nenes a científiques

Torna De nenes a científiques, una acció que des de fa quatre anys organitzem per a celebrar l’11F, Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència, amb tot l’alumnat de primària. Aquest projecte busca generar el debat dins de les aules d’educació primària.

XI Concurs de Redacció: CIUTADÀ XXI”

Concurs adreçat a tot l’alumnat de Cicle Superior de Primària i de 1r. i 2n. Cicle d’ESO, de les comarques de Lleida. Si voleu participar a l’Onzè Concurs de Redacció, Ciutadà XXI, ens heu de fer arribar les vostres composicions a la seu de l’Associació abans del 29 de febrer de 2024.

Podeu trobar les bases on s’especifica condicions, terminis…, al següent enllaç