Novetat: KAPLA

Al CRP de les Garrigues disposem d’un nou material en préstec.  KAPLA és un joc de construcció basat en tauletes idèntiques, un material d’alta qualitat i d’infinites possibilitats constructives. Consta de peces rectangulars de fusta de pi que s’apilen i es combinen per crear composicions i figures. Posa en joc la creativitat, el raonament, l’habilitat, l’equilibri, la concentració, l’equivalència i compensació de pesos i la simetria. Es pot construir tota mena d’edificis, animals, creacions extravagants…

KAPLA junta totes les edats. Un joc individual o en grup que fomenta la creativitat amb les construccions tridimensionals.

Història de KAPLA: Durant un viatge al sud de França a finals dels anys 60, Tom van der Bruggen es va enamorar d’una granja en ruïnes i va decidir convertir-la en castell. Per visualitzar el projecte, va intentar fer una maqueta amb blocs de fusta. Aquests blocs, però, eren massa grans per construir un model precís i realista. Aleshores va decidir crear els seus propis elements de construcció. Així va néixer la plaqueta màgica KAPLA,  que permet construir-ho tot! Tom la va anomenar KAPLA® per KAbouter PLAnkje: «tauleta del follet» en holandès.

Adreçat a l’alumnat d’Educació Primària

Contingut:

• Caixa amb 280 blocs de pi. Relacions dels cants 1 : 3 : 15, treballat molt fi, perfectament rectangular de fusta de pi exclusiu.
  • Un llibre d’instruccions amb molts models
  • Un llibre de manual de construccions per a donar primeres idees i seguir unes pautes a l’alumnat a partir de 6 anys.