Full Informatiu Febrer 2023

FEBRER  – Any  2023 – curs 22/23

FULL INFORMATIU

Teatre en anglès (1r, 2n i 3r de Primària): “Cinderella

El proper dimecres, 15 de febrer es durà a terme l’activitat de teatre en anglès, amb l’obra “Cinderella” adreçada a l’alumnat de 1r, 2n i 3r de primària de la comarca al pavelló de l’oli de les Borges Blanques.

Audició musical primària (1r, 2n i 3r): Tubs Boomwhackers

Els dies 15 de febrer, 11 i 12 d’abril es durà a terme l’audició musical per l’alumnat de 1r a 3r de la comarca amb tubs boomwhackers a càrrec de Santi Carcasona a la sala Maria Lois de Les Borges Blanques.

Material en préstec CRP (2n torn)

El dia 16 de febrer és l’últim dia per retornar el material en préstec del CRP per poder preparar i entregar el material del tercer torn als diferents centres.

Teatre en anglès (ESO): “Dorian

El proper dimecres, 1 de març es durà a terme l’activitat de teatre en anglès, amb l’obra “Dorian” adreçada a l’alumnat d’ESO de la comarca al pavelló de l’oli de les Borges Blanques.

Nova maleta en préstec Xerrim-Xerram

Ja teniu disponible en préstec al CRP la nova maleta Xerrim-Xerram amb activitats per a l’adquisició de vocabulari.

XXIII Pla comarcal de suport a l’educació

En el següent enllaç podeu trobar totes les actuacions incloses dins del XXIII Pla comarcal de suport a l’educació.

5a Edició #100tífiques

El proper 10 de febrer, Dia Internacional de les Dones,  s’organitza la cinquena edició de #100tífiques. Activitat adreçada a l’alumnat de sisè de primària i de primer d’ESO de totes les escoles i instituts de Catalunya.

Més informació

18a edició del concurs escolar Consumópolis

Fi termini registre i joc en línia d’aquest concurs que tracta del  consum responsable d’internet mitjançant l’elaboració d’un vídeo. Adreçat a centres escolars de tot Catalunya.

Més informació.

7a edició de la ROBOCAT, El Campionat de Robòtica de Catalunya

L’Associació El Racó dels Robotaires et conviden a participar en la 7a edició de la ROBOCATEl Campionat de Robòtica de Catalunya. La temàtica i el repte de la ROBOCAT 2023 s’ambienten en l’Agricultura Sostenible.

Inscripcions obertes fins el 13 de febrer de 2023.

III Concurs Jo tinc la paraula

Aquest concurs té com a objectiu provocar la reflexió per part de l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç. Amb un enregistrament de vídeo, a la manera d’un youtuber, podran expressar-se i comunicar les seves idees, opinions, dubtes, experiències, etc. El període de lliurament dels vídeos és del 2 de novembre de 2022 al 17 de febrer de 2023.

42è Concurs BBVA de Dibuix Escolar

Amb aquesta iniciativa, els mestres poden treballar els contes al centre docent des de vessants tan diverses com la plàstica, la llengua catalana i els valors socials i cívics. El concurs s’adreça a alumnes de totes les escoles d’educació primària, així com les d’educació especial, de Catalunya. Inscripcions obertes fins 17 de febrer.

Convocatòria per sol·licitar Auxiliar de Conversa per al curs 2023-24

S’inicia el període per sol·licitar auxiliar de conversa per al curs 2023-24 per als centres públics de Catalunya. La convocatòria amb tota la informació necessària per presentar la sol·licitud està publicada al Portal de centre i s’hi pot accedir des del següent enllaç.

El període per presentar la sol·licitud acaba el dia 21 de febrer.

Programa internacional Erasmus +

Erasmus+ és el programa de la UE per donar suport a l’educació, la formació, la joventut i l’esport a Europa. Pel període 2021-2027, disposa d’un pressupost aproximat de 26.000 milions d’euros, el doble de fons que en el període anterior (2014-2020).

Termini per presentar el formulari 23 de febrer de 2023

7a edició del Concurs de Bibliotràilers

El 24 de febrer es realitzarà la gala de lliurament de premis d’aquest concurs que té per objectiu promoure la lectura i el llibre entre els adolescents a través de la creació audiovisual en català.

Posa’t la gorra

La campanya del Posa’t la Gorra a Lleida, la més simbòlica de l’AFANOC, l’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya, ja està en marxa! I, amb més il·lusió que mai, ja que  s’està treballant en una festa, que es durà a terme el 5 de març a la Seu Vella, que serà molt especial.

20a edició dels Premis eduCAC

L’objectiu dels Premis eduCAC és promoure l’educació mediàtica en el sistema educatiu i reconèixer la feina de la comunitat educativa en aquest àmbit. El termini de presentació per internet de sol·licituds de participació finalitza el 27 de febrer (el treball es podrà lliurar fins el 10 de març, a través de l’enllaç al núvol habilitat per fer-ho).