Nova maleta en préstec Xerrim-Xerram

Ja teniu disponible en préstec la nova maleta Xerrim-Xerram amb activitats per a l’adquisició de vocabulari.

CONTINGUT

Activitats per a l’adquisició de vocabulari. Planteja un treball bàsicament oral mitjançant activitats de reconeixement, repetició i producció de vocabulari. Degut a la seva naturalesa estrictament gràfica, les targes poden ser utilitzades com a reforç, ampliació i consolidació de vocabulari, ja que són una eina potent que dóna suport visual a l’aprenentatge de noves paraules.

Xerrim-Xerram està format per dos volums:

– la guia didàctica que conté les explicacions de les activitats que es poden realitzar amb les targes de vocabulari i un índex alfabetitzat del vocabulari que es pot treballar.

– el volum de targes de vocabulari que aplega un total de 220 targes, en format A5, impreses a tot color.

DESTINATARIS

Xerrim-Xerram va adreçat a mestres i professors d’alumnes que estan en una fase molt inicial del seu aprenentatge lingüístic: primers cursos dels programes d’immersió, aules d’acollida, alumnat amb Necessitats Educatives Especials, alumnes d’incorporació tardana, etc.