Full informatiu desembre 2022

DESEMBRE  – Any  2022 – curs 22/23

FULL INFORMATIU

Proves Cangur 2023

Les proves Cangur de matemàtiques organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) es realitzaran el 16 de març de 2023 i, com en els anys anteriors, abasten tots els nivells des de 5è de primària a 2n de batxillerat. El terminis d’inscripció, per a tots els nivells, és del 15 de novembre de 2022 al 20 de gener de 2023.

Reconeixement de projectes d’innovació pedagògica.

S’ha publicat al DOGC la Resolució de reconeixement de projectes d’innovació pedagògica. El termini per a presentar la sol·licitud, juntament amb la memòria del projecte d’innovació pedagògica és del 4 de novembre de 2022 al 13 de gener del 2023.

8a Edició Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català

Aquest curs se celebra la vuitena edició del Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català, adreçat als alumnes de 5è i 6è de primària de totes les escoles dels territoris de parla catalana. L’objectiu del certamen és que alumnes, mestres i escoles descobreixin la faceta lúdica i creativa de la llengua catalana creant el seu propi joc. Durant el primer trimestre del curs està obert el formulari d’inscripció.

XXVIII Concurs El Gust per la Lectura

El Departament d’Educació convoca el XXVIII Concurs El Gust per la Lectura, basat en una sèrie de propostes d’obres a les quals s’associen materials didàctics. El període d’inscripció és del 14 de novembre de 2022 al 18 de gener de 2023.

42è Concurs BBVA de Dibuix Escolar

Amb aquesta iniciativa, els mestres poden treballar els contes al centre docent des de vessants tan diverses com la plàstica, la llengua catalana i els valors socials i cívics. El concurs s’adreça a alumnes de totes les escoles d’educació primària, així com les d’educació especial, de Catalunya. Inscripcions obertes fins 17 de febrer.

Activitat formativa: Aprenem a l’escola rural

Formació adreçada a docents d’escoles rurals de la zona territorial de Lleida que s’iniciarà al 2n trimestre.

Inscripcions obertes fins el 9 de gener.

Materials dels cursos de Ciberseguretat i de Protecció de dades

X Edició dels Jocs Florals

Ja s’han penjat a l’XTEC les bases de la X edició dels Jocs Florals així com els treballs guanyadors de l’edició anterior.

5a Edició #100tífiques

El proper 10 de febrer, s’organitza la cinquena edició de #100tífiques. Activitat adreçada a l’alumnat de sisè de primària i de primer d’ESO de totes les escoles i instituts de Catalunya. Inscripcions obertes fins el 22 de desembre.

Banc de Recursos Digitals

Ja podeu disposar del primer Butlletí Digital, del Banc de Recursos d’aquest curs, La Lectura, font de plaer i de coneixement.