Finalistes de la fase territorial dels IX Jocs Florals a Les Garrigues

Felicitem a tots els finalistes de la fase territorial de Les Garrigues que passen a la fase final de Lleida:

Categoria A1 (Alumnat de CI d’educació primària,  prosa): “Una nit al parc d’atraccions”,  escrit per Ismael Brikh, Clàudia Farré, Joel Fontanet, Aya Maarouf, Nada Maarouf, Ilyas Zammouri, Lluc Romeu, Paula Sas, Queralt Sas, Stefan Ilie amb el pseudònim “Sardana” de ESC de La Granadella.

Categoria A2 (Alumnat de CI d’educació primària,  poesia): “La primavera”, escrit per Dídac Dolcet i Martí Vidal amb el pseudònim “Makiman” de l’ESC Els Set Focs de Bellaguarda.

Categoria B1 (Alumnat de CM d’educació primària, prosa): “Viatge a Eruolp”,  escrit per   Mariona Vidal i Ana Amelia Estrella amb el pseudònim “LINY”   de l’ESC Els Set Focs de Bellaguarda.

Categoria B2 (Alumnat de CM d’educació primària, poesia): “Els pantalons”,  escrit per Chadi Chergui, Ahmed Almustafa, Unai Moreno, Farah Zammouri i José M. Martínez amb el pseudònim “Bastons”  de l’ESC de La Granadella.

Categoria C2 (Alumnat de CS d’educació primària, poesia): “Per tu sóc jo”, escrit per  Osama Brikh, Amir Maarouf, Camèlia Miclaoni, Roc Reinaldos, Alexandre Guiu, Anuar El Ouasdi, Rim Chergui i Haitm Maarouf amb el pseudònim “Cintes” de l’ESC de La Granadella.

Categoria D2 (Alumnat NESE d’educació primària, poesia): “La Xita” , escrit per Ainhoa Olivares amb el pseudònim “Javi” de l’ESC Els Set Focs de Bellaguarda.

Categoria F1 ( Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria, prosa): “Amilana” , escrit per Asier Mascarilla Guiu amb el pseudònim “Amilana” de l’INS l’Olivera de La Granadella.

Categoria F2 ( Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria, poesia): “Cridar” , escrit per Vinyet Rossel Xifré  amb el pseudònim “MAR” de l’INS Josep Vallverdú de les Borges Blanques.

Categoria G1 (Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria, prosa): “Moltes vides per descobrir” , escrit per Jana Seró Seró amb el pseudònim “VIDA” de l’INS l’Olivera de La Granadella.

Categoria G2 ( Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria, poesia): “Aula Erisiaca” , escrit per Héctor Sánchez Benet  amb el pseudònim “Un alumne” de l’INS Josep Vallverdú de les Borges Blanques.