XV Gimcana Lingüística

El concurs, destinat als alumnes de 2n d’ESO de secundària de la comarca està organitzat en dues fases:

1ª fase
Lloc: a cadascun dels centres.
Temporització: durant quatre setmanes, de l’1 al 28 de febrer de 2022.
Desenvolupament: els alumnes de 2n d’ESO han de formar equips de 4 persones per participar en la gimcana. Cada setmana el professor lliurarà les proves que els grups hauran de realitzar. Aquestes proves preveuen dues parts diferenciades; un bloc d’activitats que s’han de realitzar en grup a classe, i un altre que han de resoldre al llarg de la setmana, cada grup, pel seu compte, fora del centre. Al final del mes hi haurà un equip guanyador que passarà a la segona fase (final).

2a fase (final)
Lloc: Sala d’Actes de la Casa de Cultura de les Borges Blanques.
Temporització: matí del divendres, dia 25 de març de 2022 de 10:15 a 12:15h.
Desenvolupament: els equips guanyadors (un de cada centre) participaran en el concurs final. Com a públic hi assistiran la resta de companys/es.
Tipologia de proves i preguntes: frases fetes, passa paraula, descobrir el barbarisme, l’anagrama, relacionar dibuix-frase feta…
Premis: diploma de participació i premis a l’equip guanyador i als finalistes.