VIII Concurs de relats curts: “Me’n contes un de ciència?”

Aquest és un concurs literari que té com a objectiu fer palesa la importància de l’ús de l’expressió escrita en totes les àrees del currículum. Us hi podeu presentar amb relats escrits en català, castellà i aranès. Per a cada llengua s’han dissenyat dues modalitats de participació, una per primària i una per secundària i s’han establert premis per als alumnes i les seves escoles o instituts. Teniu temps fins al 10 de desembre per presentar-vos.

Aquí us deixem les BASES DEL CONCURS DE RELATS

Des d’aquí us podeu descarregar els cartells informatius en les tres llengües.

En aquesta edició, el lliurament dels relats serà telemàtic. Per a cada relat heu d’omplir el següent: FORMULARI DE PRESENTACIÓ DE RELATS