Sortides amb l’Ensemble Scolaire St Josep de Prada

Com és ja costum, iniciem el curs amb les sortides amb l’Escola Sant Josep de Prada. Amb l’objectiu doble de fer una sortida en immersió en català i la descoberta de l’entorn més proper, enguany hem realitzat tres sortides amb els diferents nivells. El castell de Rià, l’Orri de la Rufaca i Boera i per últim Sant Martí de Canigó varen ser els espais elegits per treballar llengua, història, botànica i geologia.  Amb la continuïtat d’altres anys, i amb el treball posterior que realitza la professora Natàlia Verdaguer i els seus companys, poden comprovar com els alumnes de Sant Josep s’estan convertint en grans coneixedors interdisciplinaris del seu territori, de la seva comarca. I malgrat les dificultats, esperem continuar treballant junts per molts anys!