Projecte Nius

Aquest curs hem dut a terme el projecte Nius amb l’Escola Jean Clerc de Prada. El projecte el varem iniciar el passat mes de novembre anant a l’escola on els alumnes varen preparar les caixes nius i van fabricar menjadores per portar-les al bosc. I així carregats amb les menjadores i les caixes nius varem fer la primera sortida al bosc del Bastard on vam col·locar vuit caixes nius per a mallerengues. Durant tot l’hivern molts alumnes amb els seus pares s’han acostat al bosc a posar menjar a les menjadores i fer el control de les caixes nius. I finalment, hem realitzat la darrera sortida on hem comprovat que de les vuit caixes nius, en cinc han niat. Ens hem preguntat com és que a tres caixes no s’ha niat i hem observat com han fet el niu les mallerengues. A part, també hem aprofitat per descobrir la vegetació del bosc, tal i com la trobem a l’hivern i com ha canviat a la primavera. Finalitzem el projecte contents d’haver ajudat a créixer la comunitat de mallerengues del bosc del bastard.