Estada Institut la Serra

L’institut la Serra de Mollerussa ens han tornat a visitar per tal de realitzar amb els alumnes de 2n d’ESO el seu treball de síntesi. Han aprés a orientar-se i descobrir en un entorn urbà com és Perpinyà i Prada, fent ús de les seves destreses lingüístiques, han pujat fins a Sant Martí del Canigó tot entreteixint versos harmoniosos, i han entès com la natura pot esculpir paisatges sublims dins la Cova de les Grans Canaletes i a les Orgues d’Illa. Fins i tot han tingut temps d’aprendre i gaudir d’un esport tan nostre com és el rugbi.

En resum, una setmana farcida d’activitats, on els 86 alumnes de Mollerussa dividits en dos grups, han descobert la Catalunya Nord i la convivència d’aquests dies els ha servit per enfortir llaços d’amistat entre ells i  amb nosaltres. Felicitar-los per la feinada feta i fins la propera!

DSC00348-COLLAGE