Estada geològica amb l’Escola Cérvola Blanca

Els alumnes de l’escola Cérvola Blanca ens han visitat per treballar conceptes de geologia sobre el terreny. A els Orgues d’Illa hem treballat el concepte d’erosió, transport i sedimentació. A Prada hem anat fet un itinerari per treballar la geomorfologia del Conflent i acabar visitant el Monestir de Sant Miquel de Cuixà per analitzar els materials amb què es va construir. L’últim dia, a les Coves de les Grans Canaletes varem aprendre com es forma una cova i què ens hi podem trobar a dins.  Amb tot això, encara hem tingut temps de cantar cançons aprofitant l’acústica de l’església de Sant miquel de Cuixà i visitar la tomba de Pompeu Fabra.

Muntanyes del Canigó a Sant Miquel de Cuixà