Estada Escola Marta Mata

Després de tres anys, el primer centre que va fer una estada a l’EdA del Canigó, enguany han decidit tronar. Els mestres ens varen demanar que volien treballar l’orientació i cartografia i és això el què hem fet tota una setmana a partir de diferents itineraris. Al llarg d’aquestes caminades els alumnes han identificat diferents elements de la natura i del paisatge que ens ajuden a orientar-nos,  així com interpretar i fer la lectura correcte d’un  o diversos mapes. Setmana completa que esperem hagin ajudat a la mainada de Vilanova del Camí a no perdre mai el Nord! De ben segur que no. Us esperem d’aquí tres anys!