Entrevista al Campanar de Sant Miquel de Cuixà

Amb els alumnes del CP i CE1 de l’escola Jean Clerc de Prada hem entrevistat el campanar de Sant Miquel de Cuixà. Gràcies a un programa especial que ens permet poder sentir la seva veu, els alumnes li han pogut preguntar quants anys tenia, de què estava fet, si té amics o com veu el paisatge des de la seva altura. No només Verdaguer amb el seu poema “Los dos campanars” fa parlar aquesta formidable sentinella. A l’EdA del Canigó tenim els estris que també ens ho permeten fer! Al final, els alumnes han dibuixat el campanar a partir d’una mirada artística.