Balanç del primer trimestre

Després d’un curs on les restriccions sanitàries ens impedien dur a terme les nostres activitats, repreníem el  curs 2021- 2022 esperançats davant l’allau de demandes dels centres educatius per venir a treballar amb nosaltres. I sortosament tanquem el primer trimestre contents d’ haver pogut executar totes les sortides i estades que teníem programades, atenen vora de 800 alumnes. Malauradament però, ens hem trobat que degut a les normatives sanitàries del nou món que vivim, ha provocat que alguns alumnes no puguin venir a realitzar les nostres activitats, fet que lamentem i esperem que en el futur cap mesura sanitària sigui discriminatòria.

Volem aprofitar aquest espai per agrair a tots els docents que ens han fet confiança i malgrat les traves administratives, han fet tot el possible per venir amb els seus alumnes a fer una estada o sortida amb nosaltres. Hem demostrat que venir a l’Entorn d’Aprenentatge és segur, profitós i molt aconsellable pels aprenentatges, per les experiències i per la convivència entre iguals que se’n porten els alumnes.

Esperem, i amb l’aprenentatge que estem assolint gestionant temps pandèmics, de continuar el segon i tercer trimestre rebent grups escolars, amb la il·lusió que ens caracteritza i amb la voluntat d’oferir experiències educatives que esdevingui aprenentatges significatius. Si ens deixen, nosaltres hi serem! Seguim.