Liceu Francès i els Camins de l’Exili

Els alumnes de 1r de Batxillerat han passat tres dies a la Catalunya Nord amb l’objectiu de treballar l’exili tot recorrent els escenaris històrics que marcaren aquells fets: el Coll de Lli, la Maternitat d’Elna, Prada, Sant Miquel de Cuixà, el Memorial de Ribesaltes i la platja d’Argelers.

Alumnes del Liceu Francés al Coll de LLi

Han sigut tres dies intensos i amb moltes reflexions sobre la actualitat, comparant aquells fets passats amb els que avui pateixen milions de persones. Volem doncs felicitar els alumnes del Liceu Francès per la seva bon predisposició i pel treball realitzat durant aquests dies. De ben segur que les fotografies que havien de realitzar per al seu treball posterior seran uns bons documents per no oblidar mai i aprendre de la història. Fins aviat!

Debat nocturn amb l’exiliat Ramon Gual.