SORTIDA CREDAT-TE ALUMNES 6È DE PRIMÀRIA I L’ESO 22/23

El passat dijous 23 de març, els alumnes de 6è d’EP i de l’etapa de l’ESO van realitzar una sortida conjunta amb les seves logopedes al Refugi Antiaeri núm. 4 de la ciutat de Tortosa. Un total d’aproximadament 27 alumnes i 19 logopedes vam gaudir d’un dia fantàstic ple d’experiències i retrobaments amb amics. La primera part va consistir en la visita guiada del refugi antiaeri i posteriorment, vam fer una visita per la mateixa ciutat. Finalment, vam gaudir dinant tots plegats a l’aire lliure en un parc del centre de la ciutat. L’experiència dins del refugi va ser molt gratificant i enriquidora. Els  alumnes van poder experimentar durant la visita de diferents sensacions, ja que el refugi disposa d’un sistema d’àudio per fer més intensa l’experiència.Posteriorment, durant la visita a la ciutat vam poder anar observant com alguns dels edificis de la ciutat encara conserven els efectes de la metralla sobre les seves façanes. Us deixem un recopilatori de fotos d’un dia molt profitós tant a nivell educatiu i pedagògic com de relacions socials i afectives entre companys.