Sortida alumnes de CS i l’ESO a l’Estació deTractament d’Aigua Potable de l’Ampolla

L’equip de logopedes del CREDA Tarragona i Terres de l’Ebre vam tornar a programar una sortida amb l’objectiu de promoure, dins d’un marc distès, la convivència i la interacció entre l’alumnat amb sordesa d’Educació Secundària i de Cicle Superior d’Educació Primària dels diferents centres d’arreu del territori.
Aquesta vegada la trobada va ser el dijous 29 de febrer i vam anar a visitar l’Estació deTractament d’Aigua Potable de l’Ampolla. A més de poder veure les instal·lacions, ens van explicar tot el procés de tractament i potabilització de l’aigua.

Compartim amb vosaltres un petit vídeo de la sortida! Fins aviat!