Formació a càrrec de la Sra. Enriqueta Garriga: Consciència Fonològica

El dijous 8 de febrer (2024) les logopedes del CREDAT-TE vam rebre la formació de la Sra. Enriqueta Garriga amb el títol de: “Del desenvolupament de la llengua oral a l’aprenentatge de la llengua escrita”. La professora Garriga té una àmplia trajectòria professional al Departament d’Ensenyament, com a Logopeda, Psicopedagoga, Directora de centres d’ Educació Especial i de Centres de Recursos Educatius per a Deficients Auditius, així com a professora de les Universitats Ramon Llull i Blanquerna. Creadora de la llicència d’estudis sobre la consciència fonològica com a un dels processos importants per l’aprenentatge del llenguatge escrit, sense oblidar que aquest procés no es produeix en tots els alumnes de forma “natural” i que cal conèixer molt bé quins mecanismes activar i com fer-ho. Les logopedes vam gaudir dels seus coneixements donant rellevància, entre altres aspectes, les nostres funcions a l’escola i la responsabilitat que tenim envers els nostres alumnes en ajudar-los a assolir un bon desenvolupament lingüístic. Sempre ha estat un referent per nosaltres, i en general per tots i totes els/les professionals que treballem en aquestes etapes. Moltes gràcies!!