Segona trobada d’alumnes sords CREDAT-TE 22/23

El passat dia 7 de juny el nostre CREDA de Tarragona i Terres de l’Ebre vam celebrar la segona trobada d’alumnes sords CREDAT-TE, des de I3 fins a 4t d’ESO. Ens vam reunir al Complex Educatiu de Tarragona (antiga Universitat Laboral) i vam gaudir d’un dia molt especial. Va ser una segona jornada de retrobaments, on els alumnes (petits, mitjans i grans) vam poder compartir activitats lúdiques amb companys i companyes amb una realitat semblant a la seva.

Els més petits vam fer un JOC de pistes al bosc que ens va portar a conèixer al follet Sebastià. Gràcies amb aquest follet vam recollir pedretes, branquillons… i vam fer una creació artística amb elements de la natura. Els més grans també ens vam distribuir per grups i vam fer una gimcana d’orientació mitjançant un plànol. Vam fer un bon treball cooperatiu, ja que havíem d’anar sempre junts buscant les diferents pistes que el plànol ens indicava. Tots, tant els més petits com els més grans vam gaudir i va ser un dia ple d’emocions, de joc lliure i també hi va haver temps de gaudir d’un gelat ben refrescant!

Esperem poder compartir més moments com aquests que tanta il·lusió ens fan, tant als mateixos nens com a nosaltres els i les logopedes del CREDA Tarragona i Terres de l’Ebre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *