SEGONA CURSA I CAMINADA SOLIDÀRIA 23

El passat dia 5 de Març es va realitzar la 2a CURSA i caminada solidària a  benefici dels nens i adolescents amb dificultats auditives de la Província de Tarragona. Hi van participar al voltant de 350 participant (corredors i famílies senceres) que van gaudir de l’esport i d’un dia magnífic ple d’un ambient festiu a on també ens va acompanyar el bon temps. Un grup de batucada de Perafort, on hi ha participa un alumne del CREDA, va amenitzar i posar música a la trobada. Volem agrair a ACTIVA’T el fet d’haver fet possible aquest esdeveniment. Els beneficis dels quals serviran per dur a terme activitats educatives pels alumnes amb dificultats auditives del CREDA Tarragona i Terres de l’Ebre. Moltes gràcies!!! A continuació us deixem una mostra d’imatges de la jornada: