Trobada a Tarragona

El passat dijous 28 de novembre, 16 alumnes amb sordesa provinents de diferents Instituts de les comarques de Tarragona i Terres de l’Ebre van fer una trobada a Tarragona.

Un dels nostres alumnes ens explica tot el que van fer!

“Després de trobar-nos, esmorzar i fer un tomet per la Rambla vàrem participar en l’activitat “IMPROVISA” que organitza cada curs el CaixaForum. Va ser una activitat musical molt interessant. Cadascú de nosaltres havia de mirar al director o directora (que era un de nosaltres) i aquest, tot seguint la cadència musical, ens havia de donar l’entrada o dir-nos que no toquéssim. Les dues companyes que van fer de directores van estar genial. Quan et miraven estaves el màxim d’atent i veies els seus dit: 1, 2, 3 i 4. Si entraves a temps tot anava bé, si et precipitaves o t’adormies malament rai. El més complicat era fer callar tota l’orquestra al mateix temps. Si algú no estava atent “donava la nota”.

El professor que ens va ajudar a fer l’activitat va ser molt simpàtic i agradable. Ens va agradar molt. Després dels assajos vam fer la gravació. Crec que la gravació va sortir força bé.

Després de l’activitat vam anar a un parc a dinar i a “comentar una mica la jugada”. Va ser una sortida molt interessant. A veure si la del segons trimestres és tan guai com aquesta.”

FINS AVIAT!!!