Mobile Word Congres 2017

20170312_214525El passat dimecres 1 de Març es van presentar en el marc del Mobile Word Congres les activitats pilots realitzades conjuntament amb mSchools i diversos centres educatius de Catalunya. Tot derivat de les primeres jornades Edu_Hack que es van celebrar l’any passat.
Des de l’any 2012, mSchools ofereix propostes didàctiques, formació contínua, tallers, guies de bones pràctiques en col.laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Les primeres jornades Edu Hack realitzades  al febrer de 2016 es van consolidar  idees d’innovació pedagògica incorporant la tecnologia digital, i en el marc del mobile 2017 s’han exposat alguns dels projectes  que s’han realitzat al llarg d’aquest curs en diferentes escoles i instituts.

Edu Hack            mschools

Les experiències pilots que van presentar:

Sóc com tú: un projecte inspirat en allò que comparteixen els nens i les nens de diferents escoles i realitats, on els nens van crear els seus propis avatars que presentaven el seu entorn, gustos i preferències.

Apadrinament digital: els alumnes ensenyen a pares i avis a fer servir el whatsapp i les xarxes socials, a enganxar fotos, enviar documents etc…

1 projecte 2 realitats: dos escoles amb realitats molt diferents del territori realitzen el mateix projecte, portar a escala amb el programa MINECRAFT l’esglèsia del poble i l’escola en la que s’ubiquen, tot un repte matemàtic i històric.

Fotem el camp: inspirat en la realitat que viuen els nens i nenes refugiats. https://agora.xtec.cat/ceip-nostra-llar/general/un-projecte-descola-al-mobile-world-congress/

Aquí us deixo un vídeo resum d’algunes de les coses més interessants que es van veure al Mobile Wold Congress 2017.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *