MOBILE WORLD CONGRESS 2024

El passat dijous 29 de febrer es va dur a terme la jornada Changing Education Together organitzades per  mSchools.

Les experiències educatives que es van compartir van ser:

• Sense límits – Escola Mansuet: va presentar ‘SX3 Academy’, un projecte d’innovació en la capacitació mediàtica, tecnològica i audiovisual a través de la creació de continguts i propostes didàctiques.
  • Descobrint Castellet – IES Castellet: va presentar la ‘Realitat virtual per a la generació de situacions d’aprenentatge immersives. Una mirada crítica sobre l’entorn construït’, una iniciativa d’innovació digital per recolzar el disseny, desenvolupament i avaluació de projectes interdisciplinaris immersius, utilitzant la realitat virtual i la col·laboració en xarxa.
  • La Llavor – Guissona: La Llavor és un projecte educatiu nascut l’any 2020 amb l’objectiu de millorar l’atractiu de Guissona, com a municipi de TALENT, CREATIVITAT I TECNOLOGIA, mitjançant la metodologia LEGO Education.
  • El Masinotícies – Escola Mas i Perera: L’escola va presentar el seu projecte que consta d’un telenotícies setmanal que reuneix l’alumnat de tot el centre al celobert un cop per setmana per posar en comú informacions d’interès.
  • Redissenyem el nostre pati al metavers – Vedruna Tarragona: Amb el nom d’Edu Virtual Challenge, les escoles Vedruna van posar en marxa un projecte d’innovació sobre l’ús de la realitat virtual a Educació Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius. Aposta per la tecnologia amb sentit basada en el joc i amb el valor de l’aportació social a favor dels Objectius de Desenvolupament Sostenible. En aquest cas l’experiència immersiva va ser redissenyar el pati de l’escola.
  • Palarobòtica-Palafrugell: és una iniciativa educativa de tots els centres escolars de Palafrugell, centrada en la robòtica, es va presentar al Mobile World Congress com un exemple d’innovació educativa i tecnològica. Van explicar com va néixer el projecte i els beneficis en el desenvolupament educatiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *