Millorem l’acústica a les aules.

L’ Escola Pública Frederic Mistral i l’ Escola Balaguer de l’Hospitalet de Llobregat conjuntament amb el CREDA, han treballat per millorar la reverberació de les seves aules. Mitjançant la col·locació de pilotes de tennis usades a les cadires. La donació de totes les pilotes de tennis ha estat gràcies al director de l’àrea de competició de l’Escola de Tenis del Club Esportiu Valldoreix, en Jordi López Solera.

Amb aquesta mesura ajudem als nostres alumnes a crear un ambient de tranquil·litat i benestar, doncs esmorteix el soroll de les cadires al moure-les.

El soroll és un problema que dificulta la comprensió dels missatges que es transmeten durant el dia a l’aula, creant contaminació acústica. Aquesta contaminació acústica s’agreuja per els alumnes amb pèrdua auditiva, interferint en la comprensió del discurs, i dificultant l’assoliment  dels aprenentatges.

Amb aquesta dinàmica hem fet més conscients als alumnes, doncs se’ls ha explicat l’objectiu de les pilotes de tennis, i vam poder comprovar la diferència entre una cadira amb pilota i una sense. Es van quedar molt sorpresos amb la diferència!! Ara són més conscients de la importància del soroll pel seus companys i companyes amb pèrdua auditiva o amb dificultats de llenguatge i tots surten beneficiats.

Escola Frederic Mistral l’Hospitalet de Llobregat

Escola Balaguer l’Hospitalet de Llobregat

Moltes gràcies per la vostra col.laboració.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *