FILS DE CONVERSA

Fils de conversa és una proposta didàctica de la Secretaria de Política Lingüística que ofereix materials virtuals per promoure la conversa als participants del programa, tot i ser un material específic per  als professors de cursos de català presencials o en línia com a recurs didàctic a l’aula, als alumnes com a material de reforç fora de l’aula, és adient per a tothom qui vulgui aprendre i practicar català.

Fils de conversa consta de 10 unitats temàtiques que tracten temes d’actualitat i a cadascuna sempre hi trobareu quatre blocs que anomenem fils:

• Fil 1. Mira i parla
  • Fil 2. Escolta i parla
  • Fil 3. Guaita i opina
  • Fil 4. Parlem-ne i fem

Cada fil us proposa 4 activitats orientades a presentar vocabulari, fomentar la lectura entre iguals, practicar estructures lingüístiques i comunicatives i, sobretot, facilitar la conversa.

Us animo a mirar aquestes activitats: més de 300 activitats que promouen la interacció i la conversa perquè feu les que més us agradin, us estimulin i us engresquin. Us deixem aquí l’enllaç:  Fils de conversa