Monogràfic sobre la situació de l’alumnat sord a Espanya

Tenim disponible al CREDA el monogràfic de FIAPAS “Estudios sobre la situación del alumnado con sordera en España” que recull 15 estudis i experiències presentades a la II Jornada Científica de Reflexión Educativa organitzada per l’entitat el 2016.

Els treballs publicats fan referència a experiències relacionades amb l’educació, habilitació, recursos d’accessibilitat i preparació professional de l’alumnat amb sordesa.

Aquesta publicació i altres materials elaborats per FIAPAS poden descarregar-se gratuïtament a la Biblioteca-FIAPAS. També es troba disponible en format físic a la mediateca del CREDA Comarques II.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *