A silent voice

La nostra companya Dolors de Badalona ens ha recomanat la pel·lícula A Silent Voice de Naoko Yamada, basada en els llibres manga escrits i il·lustrats per Yoshitoki Ōima i que porten el mateix títol.

Es tracta d’una història sobre l’assetjament escolar a la qual Shōya Ishida, el noi que s’ha burlat d’una companya amb deficiència auditiva i li ha fet la vida impossible, anys més tard es retroba amb ella. A la pel·lícula es veuen no només les conseqüències de l’assetjament, sinó també el paper que juguen els companys i l’entorn immediat.

La pel·lícula està adreçada a públic major de 16 anys i pot ser l’excusa per abordar aquest tema amb els nostres alumnes més grans a l’institut o bé a casa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *